Et retreat for kvinder, der vil stå stærkt i sig selv – også på arbejdet.
Ditto inviterer til et 4 dages retreat (torsdag d. 11. sep. til søndag d. 14. sep.) i smukke rammer, hvor vi kombinerer karriereudvikling med natur, refleksion og feminint fællesskab. Det handler ikke om at tilpasse sig en mandlig norm – men om at finde ro idet, du allerede er god til, og blive endnu skarpere derfra.
Vi nørder med emner som lønforhandling, præsentation og netværk – og vi taler også om alt det, der liggerunder overfladen: tvivl, sprog, mod, og hvordan man navigerer i arbejdslivet uden at miste sig selv.
Mellem oplæg og øvelser er der god tid til at trække vejret være ude, være kreativ og være sammen. Detbliver fagligt, ærligt og fuld af både grin og genkendelse - og du tager hjem med ny klarhed, konkreteværktøjer og et stærkere netværk af kvinder, der også vil mere.
Retreatet er både for dig som er i starten eller midt i din karriere, og som har lyst til et boost, nye værktøjereller inspiration til at tage et nyt skridt. Eller dig som er selvstændig, og som savner udvikling, sparring ogfællesskab.
For at reservere din plads, mail hej@dittoditto.dk
Program, d. 11-14. september
Torsdag
20:00
Ankomst, praktik og netværksøvelse, samt let natmad.
Fredag
07:00
Meditativ morgenyoga
08:30
Morgenmad
09.30-10.30
Internaliseret misogyni - og hvordan vi lærerat elske kvinder v. Rikke og Naja
10:45-12.30
Kvinde kend dine talegaver v. Nanna Vestgård
12.30
Frokost
13.30-15.30
Guided gåtur i naturen eller sauna
15:30-17:00
Netværk der virker v. Signe Holste
18:00
Aftensmad
20:00
Bål og indslag TBD
Lørdag
08:30
Morgenmad
09:30-11:00
Lønforhandling og økonomisk selvstændighed m. Caroline Rønne
11:00-12:00
Om mikrofeminisme og at være en god allieret v. Rikke og Naja
12:30
Frokost
14:00-17:00
Personlige udviklingsplaner og refleksion m. Sofie Saxtoft
18:00
Aftensmad
19:00
Hygge aften m. mulighed for sauna
Søndag
07:30
Meditativ morgenyoga
09:00
Morgenmad
10:00
Farvel og afrunding
13:00
Afgang
Værelser og forplejning
Der tilbydes både 2-personers værelser, 4-personers værelser og glamping telte til en lidt billigere pris.Toiletter og badefaciliteter findes på gangene og deles med de øvrige deltagere.
Hvis du deltager sammen med en, du kender, har I mulighed for at booke værelse sammen. Vi fylder 2-personers værelser og telte op først, medmindre du specifikt ønsker at bo på et værelse med flere personer. Under hele retreatet sørger vi for fuld, vegetarisk forplejning.
Retreatet afholdes på
Kirsebærgården ved Nykøbing Sjælland.
Pris og betaling
Prisen for retreatet indeholder:
- Overnatning torsdag-søndag
- Faglige oplæg
- Fuld forplejning
- Adgang til sauna, gå-ture og andre aktiviteter
- Goodiebag
- Afhentning på nærliggende station efter behov
Pris per deltager ved overnatning på 2 eller 4-personers værelse: 9.500 kroner ex. moms
Pris per deltager ved overnatning i 2- eller 4 personers telt: 8480 kroner ex. Moms
Booking og betalingsbetingelser
- Ved booking skal du oplyse, om du ønsker at sove i telt eller på værelse.
- Hvis du ønsker at dele værelse eller telt med en bestemt person, bedes du oplyse det ved booking.
- Når vi har modtaget din booking, fremsender vi en faktura. Din plads er først endeligt bekræftet, nårfakturaen er betalt.
- Hvis du ønsker at betale i to rater, kan dette aftales ved booking (gælder kun for privat personer ikkevirksomheder).
- Er arrangementet firmabetalt , skal dette oplyses ved booking. I så fald udstedes fakturaen til denbetalende virksomhed
- Ved afbestilling før d. 1. august refunderes 75% er det fulde beløb for retreatet.
- Ved afbestilling efter den 1. august ydes der ikke refundering.
- Vi forbeholder os retten til at aflyse arrangementet helt frem til den 1. september. I tilfælde afaflysning vil allerede indbetalte beløb blive fuldt refunderet.
- Bliver du forhindret i at deltage efter fristen, er du velkommen til at overdrage pladsen til en anden.Vi skal dog have besked skriftligt senest48 timer før arrangementets stat.
- Ved sygdom eller udeblivelse refunderes beløbet ikke.
For at reservere din plads, mail hej@dittoditto.dk